1. Obecná ustanovení a definice

Obchodní podmínky se vztahují na obchodní vztahy mezi kupujícím a provozovatelem uzavřené prostřednictvím internetového obchodu Provozovatel: U-MAX, spol. s r.o., Miestneho priemyslu 1028, 029 01 Námestovo, IČO 36432849, IČDPH SK2022045168. Kupující: Fyzická nebo právnická osoba, která odeslala elektronickou objednávku zpracovanou internetovým obchodem www.u-max.sk Elektronická objednávka: Odeslaný elektronický formulář, který obsahuje informace o kupujícím, o objednaném zboží z internetového obchodu www.u-max.sk ao celkové ceně objednávky. Obchodní podmínky: Bližší upravují práva a povinnosti provozovatele a kupujícího, tvoří nedílnou součást kupní smlouvy. Je třeba se s nimi před odesláním objednávky seznámit. Odesláním objednávky odběratel vyjadřuje souhlas s obchodními podmínkami.

2. Ochrana osobních údajů

Jelikož osobní údaje našich klientů podléhají zákonu o ochraně osobních údajů, tyto jsou shromažďovány výlučně pro potřeby společnosti U-MAX, spol, s r. o.

3. Jak nakupovat?

Nakupovat můžete buď prostřednictvím Kategorií a Akcií v levém menu, kde najdete veškeré zboží přehledně rozdělen do různých skupin, nebo v případě, že hledáte konkrétní nářadí nebo konkrétní materiál, můžete použít vyhledávání v horní části stránky. Pro detailní popis k jednotlivým položkám stačí kliknout levým tlačítkem na obrázek, případně název zboží o které máte zájem. Pokud se rozhodnete zboží si zakoupit, zadejte do políčka vedle nákupního košíku počet potřebných kusů a klikněte na obrázek košíku, aby bylo toto zboží zařazen do Vaší objednávky. Tímto způsobem můžete do nákupního košíku přidat libovolný počet nářadí a materiálu. V pravé horní části můžete během celého nakupování vidět vedle nápisu "Nákupní košík" výslednou sumu zboží, které máte zatím v nákupním košíku. Pokud jste si již vybrali vše, co byste si chtěli koupit, klikněte prosím Vás na tento nadpis "Nákupní košík". Zkontrolujte si obsah košíku a pokračujte kliknutím na Objednávka. Vyplňte požadované údaje a klikněte na pokračovat. Posledním krokem je už jen potvrzení objednávky kliknutím na tlačítko Odeslat.

4. Objednávka

Po zaregistrování objednávky Vám bude odesláno potvrzení e-mailem, resp. provedeno telefonické ověření naším pracovníkem. Pokud budete mít z jakýchkoliv důvodů zájem o stornování Vaší objednávky, kontaktujte nás info@u-max.sk, nebo telefonicky na čísle +421 43 5309 359. V případě, že bude objednávka zrušena z naší strany, budete na tuto skutečnost upozorněni e mailovou zprávou na adresu, která je uvedena ve Vaší registraci, resp. při Vaší objednávce.

5. Expediční doby

Expediční doby jsou různé v závislosti na typu zboží ale naší snahou je vybavit a obstarat veškeré zboží maximálně do dvou dnů. Zboží, které máme skladem, je expedováno v den obdržení objednávky, pod podmínkou, že objednávka byla přijata do 12:00 hod. Objednávka přijatá po 12:00 hodině může být expedována následující den. Zboží objednané přes víkend, nebo přes svátek bude expedováno do 48 hodin od prvního následujícího pracovního dne po svátku či víkendu. Zboží, které nemáme na skladě okamžitě po obdržení zasíláme resp. upozorňujeme zákazníka na možnost osobního odběru v případě pokud si zvolil takovou možnost.

6. Osobní odběr zboží

Zboží z internetového obchodu www.u-max.sk je možné vyzvednout na odběrném místě v prodejně v Námestově, které najdete na adrese sídla společnosti. Otevírací doba prodejny je v pracovních dnech (pondělí - pátek) od 7:30 hod. do 16:00 hod. Pokud jste zvolili jako způsob doručení osobní odběr, budete upozorněni buď telefonicky nebo emailem na to, že zboží je v prodejně v Námestove připraven k převzetí. U osobního odběru je možná pouze platba v hotovosti (akceptujeme platební karty).

7. Platby a dodání zboží

Kurýr doručí zboží vždy do druhého pracovního dne od převzetí zásilky u nás, přičemž cena za odeslání zboží Vám byla automaticky připočtena ke koncové ceně podle toho, jaký způsob dopravy jste si zvolili. Pokud Vás pracovník zásilkové služby nezastihne na uvedené adrese a máme na Vás mobilní číslo, zavolá Vám. V případě neuvedení mobilního čísla Vám nechá ve schránce lístek s telefonním číslem. Na uvedené telefonní číslo můžete zatelefonovat a domluvit si jiný čas a místo dodání. Platba bude provedena způsobem jaký jste si vybrali při vypisování objednávky.

8. Reklamační řád

Zboží z www.u-max.sk je k Vám doručováno prostřednictvím UPS. Může se stát, že zásilka k Vám přijde poškozená. V takovém případě postupujte prosím následovně:
1. Zásilku si před doručovatelem prohlédněte a otevřete.
2. V případě poškození obalu (roztrhaný, rozmočený ...) sepište ihned s doručovatelem protokol o poškození zásilky.

V případě problémů s doručovatelem, nám napište na adresu info@u-max.sk. Do předmětu uveďte "Stížnost na přepravu", popište problém, uveďte kontakty na sebe, číslo zásilky a číslo faktury. Váš problém budeme řešit s dopravcem a oznámíme Vám další postup. Poškozené zásilky nemohou být Vaší starostí a nesmí vám znepříjemňovat nakupování na www.u-max.sk. Příjemce zásilky je povinen si při převzetí zásilku prohlédnout a při zjevných a na povrchu obalu zásilky znatelných poškozeních, (ale i při zjevných a uvnitř zřejmých částečných ztrátách zásilky), tato poškození ihned hlásit. O rozsahu poškození nebo částečné ztrátě obsahu zásilky musí být ihned sepsán zápis o škodě. Doručovatel je povinen takový zápis sepsat. Pokud není poškození nebo částečná ztráta obsahu zásilky při jejím převzetí zjevná, je příjemce zásilky povinen obratem nahlásit vznik škody zasílateli na telefonním čísle +421 43 5309 359. Příjemce je povinen umožnit zasílateli, aby se před sepsáním zápisu o škodě osobně (fyzicky) přesvědčil o rozsahu škody. Příjemce po sepsání reklamačního protokolu zasílatelem, bez odkladu písemně kontaktuje prodávajícího. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné škody, tj musí sdělit o jaké škody, poškození jde a jak se projevují. K reklamaci je ve všech případech nutné předložit: reklamační protokol, kompletní seznam zboží a kopii faktury. Po přijetí výše uvedených náležitostí, prodávající zahájí reklamační řízení u zasílatele. Zasílatel je povinen reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího zahájení. Prodávající dále informuje kupujícího nejpozději do tří dnů od obdržení vyjádření o reklamaci od zasílatele. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako za škody způsobené vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

Záruka vrácení peněz

Abyste nákupem na www.u-max.sk nepodstupovali žádné riziko, společnost U-max s. r. o. Vám garantuje vrácení peněz. Tuto záruku poskytujeme, protože jsme si vědomi, že při nakupování přes internet si nemůžete zboží řádně prohlédnout a tak se může stát, že si objednáte něco jiného, než jste si představovali. Jestliže zjistíte bezprostředně po obdržení zboží, že vám nevyhovuje, máte možnost jej bez uvedení důvodu vrátit. Peníze Vám budou zaslány zpět.

Podmínky pro vrácení peněz:

Zboží musí být neporušené v originálním obalu tak, aby mohl být dále nabízeno zákazníkům.
Zákazník musí zásilku odeslat do 7 dnů po obdržení zboží.
Ve vrácené zásilce musí být vložena kopie útržku z dobírkové nebo balíkové složenky.
Vracíme vám pouze peníze za zboží, nikoliv poštovné a balné. Zboží zasílejte běžnou balíkovou poštou. Zásilky na dobírku nebudou přijaty.

Zboží zasílejte na adresu:

U-MAX, spol. s r. o.
Miestneho priemyslu 1028
029 01 Námestovo